×
درگاه خدمات رسانی

چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور(تابستان  98)

نمایشگر یک مطلب

 

دانشگاه بوعلی سینا، میزبان چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

 

 با بررسی توانمندی های دانشگاه های متقاضی میزبانی چهارمین المپیاد ورزش همگانی توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت متبوع، میزبانی چهارمین المپیاد دانشجویان پسر در سال 1398 به دانشگاه بوعلی سینا محوّل گردید.

 در مراسم اختتامیه سومین المپیاد در دانشگاه تهران، پرچم المپیاد چهارم، رسماً به دانشگاه بوعلی سینا (با حضور معاون محترم دانشجویی و مدیر کل محترم تربیت بدنی دانشگاه) اهدا گردید. (مرداد 96 )

  

                              

تحویل پرچم چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به ریاست محترم دانشگاه

صبح روز شنبه مورخ 96/5/21 طی مراسم رسمی، پرچم چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به ریاست محترم دانشگاه جهت نصب در دفتر ریاست تحویل گردید. در این مراسم که با حضور  جناب آقای دکتر محمدی فر معاون محترم توسعه و پشتیبانی و جناب آقای دکتر عمادی معاون محترم دانشجویی برگزار گردید، در ابتدا آقای دکتر عمادی در خصوص میزبانی دانشگاه و اهمیت ورزش های همگانی مطالبی مطرح نمودند. در ادامه آقای دکتر عنبریان مدیر کل محترم تربیت بدنی نیز سابقه ای کوتاه از المپیاد های همگانی قبلی را بیان داشتند.

در این مراسم آقای دکتر غلامی ریاست محترم دانشگاه ضمن استقبال از محوّل شدن میزبانی المپیاد چهارم به دانشگاه بوعلی سینا و مهم خواندن این رویداد ورزشی در دانشگاه، آن را ناشی از توانمندی های دانشگاه بر شمردند. ایشان با توجه به اهمّیت ورزش های همگانی و نقش آن در تامین سلامت اقشار دانشگاهی، راهنمایی های لازم را به منظور هر چه با شکوه تر برگزار نمودن المپیاد چهارم در سال 98 بیان فرمودند. تشکیل  فوری کمیته های فنی و اجرایی، بررسی کارشناسی جزئیات برنامه ها، آماده سازی زمینه برگزاری این رویداد فرهنگی، ورزشی و ... از جمله تاکیدات ریاست محترم دانشگاه بود

در این مراسم معاون و کارشناسان اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه نیز حضور داشتند
 

 

گزارش کامل چهارمین المپیاد  ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاههای سراسر کشور

دانلود فایل گزارش(حجم 21 مگابایت )